luni, 19 decembrie 2011

Sarbatorim... mai mereu...

Nu stiu ce sa fac mai intai de Sarbatorile astea... sa daruiesc sau sa primesc? Amandoua imi sunt activitati la fel de placute...

Singura problema ar fi ca mie unul imi place sa daruiesc / primesc oricand altcanva decat de Sarbatorile de iarna! Cu toata efemeritatea lor, cu alergatura idioata si inghesuielile de ultima clipa (sa nu uit, am de cumparat un cadou pentru nepoata-mea!!)

De-aia ii iubesc pe astia mici... M-a sunat aseara (nepoata-mea), are aproape 3 anisori, dar spune povesti frumoase (atat cat inteleg din ele). I se facuse dor de "Uchiu" si voia sa ma vada... mi-a spus ca a venit deja Mosul la ea si ca... belghejbjakojonanfabd... (n-am inteles mare lucru in rest)

Si nu cere nimic. Decat sa ma vada (se intampla cam rar, din pacate), sa se joace cu mine, sa-mi povesteasca ce i s-a mai intamplat... Ce poate fi mai frumos!?!

Urasc Sarbatorile!
PS: in poza e ea, nepoata-mea, Maria...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu