vineri, 15 iunie 2012

Fuck politics!!!!

De-abia astazi mi-a trecut prin capatana sa scriu cateva randuri despre ce a fost acum cateva zile... am fost la VOT! De ce? Sinceritatea ma obliga sa recunosc simplu ca am fost manat de curiozitatea de pe urma a romanului... aia aducatoare de necazuri. De ce? Am trait sa vad oameni cu liste platindu-si semenii pentru a "iesi cine trebuie", am simtit pe propria piele ce inseamna sa transpiri intr-un spatiu mic, atat de ingrat de mic ca m-am felicitat ca nu sufar de claustrofobie...:)

M-am gandit, apoi, cat de bine ar fi fost daca as fi folosit acele 20 de minute (cu drum cu tot) pentru mine, intr-un mod fatalist, egoist, asa cum suntem noi, oamenii... Imi amintesc de dilema unui prieten care nu reusea sa inteleaga ca homo errectus este definitia latina a omului... asta nu are legatura cu frustrarile de acum... Ideea e ca, desi am incercat sa-mi "exercit dreptul constitutional", n-a iesit deloc asa cum se gandea omul din mine...

Nu mai votez! Niciodata! Decat daca ma opreste si pe mine omul cu liste si ma plateste in bani pentru a iesi "cine trebuie"...:) Acum ma oftic ca n-am facut o poza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu