luni, 30 martie 2009

Uffff...


Ce spuneam data trecuta? Ca i-am dat de cap?! Cred ca m-am bucurat prea devreme... mai are ceva probleme, chiar daca legate de alta poveste... tehnica! Cred ca in viata asta sunt pedepsit! Probabil ca mi-am batut joc de cineva, dn punct de vedere tehnic, intr-o viata anterioara... poate fac parte din prima generatie de extraterestrii care a venit pe Terra... Poate m-au blestemat vechii faraoni sa ma chinui la un moment dat... Asa ma simt, fara gluma! :( Ma consider un om logic atunci cand e vorba de logica, dar generatia asta noua de tehnica vrea neaparat sa-mi dovedeasca altceva... ca nu e nimic logic in ceea ce face! Imi venea astazi sa arunc totul pe fereastra si sa ma bucur de rezultat! N-am facut-o... sunt las, cred... sau mai cred inca in valoarea banilor...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu