luni, 4 mai 2009

Vama... de 1 mai!


Daca n-ar fi obicei, n-as avea ce cauta la Vama Veche... Dar ma lovesc mereu de... obisnuinta. Am zis ca nu mergem anul asta, dar dorul te loveste in cele mai ciudate momente. Pe mine m-a lovit in somn...:) Asa ca m-am trezit cu o nevoie fizica de a fi acolo!! Si am plecat... E adevarat, doar o noapte, nu asa cum ma "tratam" de obicei... Oricum, nu mai e vama de altadata!:) Muuuulta tinerete, multa prostie, multa alcool, de-ajuns tutun... asta am gasit in Vama si anul asta! unele sunt binevenit, de altele as prefera sa scap. Norocul a venit de la doi prieteni, care au reusit (prin stare, involuntar!) sa transforme o noapte intr-o aventura si a doua zi intr-o cu totul altfel de aventura... Poate voi povesti cu alta ocazie. Ideea acestor randuri este una simpla: promit ca-mi schimb obiceiurile, la anu' ma duc la munte!:) Era o varianta si anul asta, la Malaiesti, dar daca nu m-am ocupat eu, s-a stins... Atat, ma "tratez" acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu