vineri, 31 iulie 2009

Sunt liber sa... gandesc!


Da, sunt liber sa fac ce vreau... Am ales sa gandesc pentru ca la asta ma pricep cel mai bine. Ar mai fi si altele la care ma pricep (in ultima vreme, am descoperit ca ma descurc bine si la capitolul injuraturi!), dar prefer sa nu fac nimic din ceea ce face cel de langa mine. La un pahar de vorba, pe la inceputul saptamanii, un foarte vechi prieten si domn imi spunea ceva de alegere... libera alegere. Spunea simplu ca el a ales sa incerce sa nu faca ceea ce fac toti "gigeii" (asta a fost denumirea de care s-a folosit - daca exista vreun ^ gigel ^ printre voi, sper sa nu va simtiti lezati!)... Ce inseamna asta in acceptiunea lui? Simplu... Daca "gigel" asculta muzica tare, bea bere si se hraneste cu mititei, el asculta muzica la casti, bea un vin vechi si prefera o carne de pui la cuptor...:) Mi-a declarat sus si tare ca lui ii iese aceasta operatiune! Ce se intampla, insa, daca nu mai exista lucruri ne-facute de "gigei" (cred ca am sa adopt si eu acest termen)? Uite la asta sunt eu liber sa... gandesc! Pregatesc o schimbare in viata mea, sper ca totul sa mearga asa cum se preconizeaza. Daca se intampla, voi avea mai mult timp si vor aparea mai multe frustrari pe aceasta pagina. Numai daca voi mai avea frustrari! Cea mai noua este legata de timpul liber...:) Mda, ma invart in cerc si nu stiu daca-mi place...

2 comentarii:

  1. Cam putini cei care nu adopta stilul asta de turma.;))
    Adica ce face vecinu' fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Absolut corect! Se cheama trend si cred ca nu vom scapa niciodata de el...:P

    RăspundețiȘtergere