duminică, 2 august 2009

Numai lucruri... frumoase...:)


Am evadat in ultimele 24 de ore... la tara! Am auzit multi prieteni / amici / oameni care se plangeau ca nu nu "tara". E foarte bine la tara, te poti linisti, te poti bucura de natura, te poti chiar bronza... sau poti intra in categoria "taranul de la tara"...:) Aaa, am uitat! Nu se mai spune "taran"... e mai corect, in zilele noastre, sa denumesti personajul "gospodar cu fite"...:) Habar n-am cine a inventat termenul, sper din toata inima ca nu Mircea Badea...:) Revenind, am fost la tara 24 de ore. Singurul neajuns acolo este distanta dintre pat si buda, mai ales noaptea si mai ales dupa ce te-ai cinstit cu vecinul Gigi, care a tinut neaparat sa gustati si re-gustati din ce a mai ramas din tuica de anul trecut... Ar mai fi si distanta pana la fantana daca arde "instalatia". Ca la oras, magazinul e atat de aproape de casa ca te-ai putea muta acolo ore bune doar pentru a nu mai bate drumul degeaba. Printre lucrurile foarte faine, as mai trece legumele si fructele gospodareste puse la dispozitie de gazda (direct de la sursa, din spatele sau din fata casei!), adunatul oualelor seara si eventuala cearta cu cocosul, adevaratul stapan al ogradei, dar si temperatura si mediul respirabil (cred ca asta e principalul atu al vietii la tara!)... Am fost la tara... si ma mai duc...:)


PS: daca asa arata cainele din curtea gazdei, va dati seama cat de faini sunt oamenii de acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu