joi, 6 august 2009

Liniste...


Dimineata aveam atat de multe de spus...:) Acum mi-au secat ideile, asa ca incerc sa recuperez scriind. Voiam sa vorbesc despre ultimele saptamani, voiam sa urasc ceea ce se intampla in fiecare zi, dar m-au cuprins doar idei de liniste si relaxare in ultimele ore. Sa fie de la somnul de dupa-amiaza, primul linistit in destul de mult timp? Sau de starea de latenta in care ma scufund de ceva zile? Sau poate mi-e gandul la ziua de maine, la bibilioteca? Toate aceste variante sunt posibile. Am ajuns in aeroportul Baneasa ieri. Nu la un concert, am luat pe cineva de acolo... Cat de pestrita este mutimea ce se perinda acolo. Daca as fi fost fotograf, m-as fi mutat acolo pentru cateva saptamani. Fetze care poarta povesti, revederi cu zambetul pe buze, limbi straine, straini derutati, poate la primul contact cu tara asta "bananiera", taximetristi in stare sa te ia pe sus si sa te oblige sa faci o cursa chiar daca nu ai nevoie, ciori... Da, ciori, stoluri de ciori, de toate tipurile...:) Am ras. M-am bucurat. M-am amuzat. Am trait! E de multe ori mai bine decat pe o banca intr-un parc... Ati facut vreodata experimentul asta? Sa stai pe o barca, oriunde, si sa urmaresti pe cei care se desfasoara langa voi? Extraordinar este ca iti poti imagina orice fel de poveste, ca poti da forma fiecarui suflet, orice forma vrei. Extraordinar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu