luni, 17 august 2009

Am revenit...:)


Nu stiu cum, mai ales in conditiile de acum, dar am reusit sa fug cateva zile la Vama... din nou! E minunat sa ai prieteni, e minunat sa ai pe cineva langa tine care sa "rezoneze" la idei asemanatoare. Am fost la Vama, anul acesta cu cortul pe plaja de la "Dor de Vama Veche"...:) Si a fost mai mult decat fain! A fost ce imi trebuia, in cel mai bun moment vreodata. Am rupt orice legatura cu lumea, m-am lipsit de orice fel de informatie, am renuntat sa mai urmaresc evenimentele, am trait pur si simplu liber si linistit cateva zile. Mi-a parut rau de zilele astea la intoarcere... Sper sa gasesc inspiratie sa scriu in fiecare zi de acum incolo, desi mi-au cam disparut frustrarile. A trecut mai bine de o luna de cand caut ceva care sa completeze lipsa de activitate din acest moment, dar acest lucru nu ma mai deranjeaza. M-a linistit marea, desi eu sunt mare fan al muntelui si tot ce inseamna el. Sa dormi cu sunetul valurilor, sa te trezesti devreme pentru ca soarele a incalzit la limita extrema cortul, sa bei cafeaua la Ovidiu, sa faci seara un foc la care sa incerci sa incalzesti lumea asta ingrata si meschina... Nu mai bine i-am da foc? Buddhistii credeau si cred ca focul este un element purificator. Bine, la aceeasi parere (dar altfel!) a ajuns si Inchizitia...:) As da foc lumii doar de dragul de a o vedea renascand. Putin cate putin, ne ducem dracului!!!

PS: am atasat o poza din tura asta la Vama... Eu admirand marea dimineata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu