miercuri, 26 august 2009

A revenit jupanu'...:)


Nu stiu de ce, nu stiu cum, nu stiu cu ce idei, dar s-a intors Mircea... Badea... Am spus mereu ca nu sunt mare fan, dar trebuie sa recunosc un fapt simplu: are fanii sai. Altceva mi-a atras mie atentia la aceasta revenire. Faptul ca, dupa un scandal legat de dorinta tabloidelor de a afla unde si-a petrecut Mircea concediul (cu cine se pare ca toata lumea stie!), Badita revine si povesteste in emisiunea sa ce, cum si unde a petrecut concediul asta. Ei bine, acest lucru a devenit de interes public instantaneu, multi sunt cei care isi doresc sa mearga taman acolo, se nasc adevarate legende urbane. Am intalnit astazi pe cineva care se interesa foarte serios in legatura cu numele statiunii din Croatia unde Mircea a petrecut ceva vreme... Domnilor, doamnelor, Dubrovnik ii spune si se afla in judetul Dubrovnik-Neretva, pe malul Marii Adriatice, asa ca este si port. Dealtfel, o localitate destul de mica si de ani de zile turistica, de gasit si in ofertele unor agentii de gen. Promit ca incerc sa ajung si eu la anu', desi nu stiu cat de trendy va mai fi...

PS: am atasat si o fotografie cu zona, luata de pe wikipedia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu