miercuri, 19 august 2009

La mai multe… sefu’!


Nu spun ca, in viata mea, n-am intalnit si politisti cu simtul onoarei sau al umorului. Nu spun ca nu am prieteni in bransa asta, oameni care m-au lamurit ca a fi militian nu are nici o treaba cu a canta genial la ghitara, sau ca lipsa parului nu inseamna inexistenta lui. Spun doar… BRAVO! Am incercat sa-mi recunosc intotdeauna greselile, chiar daca nu mi-a iesit mereu (mai am de facut pace cu o gramada de doamne si domnisoare din trecutul meu!), dar macar am incercat. Ei bine, seful interimar al Politiei Rutiere Prahova, comisarul sef Stefan Crivat, a reusit sa ma binedispuna la inceputul saptamanii acesteia. Domnul, nu-l pot numi altfel dupa aceasta isprava, s-a dovedit a fi mai catolic decat Papa atunci cand vine vorba de respectarea regulilor de circulatie. Aflat langa sediul Inpectoratului Judetean de Politie, pe strada Vasile Lupu, domnul comisar si-a dat seama ca a parcat ilegal, chiar sub semnul “parcarea interzisa”. Ce e de facut intr-o astfel de situatie? Nu stiu, nu sunt un cetatean “model”, dar va pot spune ce a facut seful Politiei Rutiere. A chemat mintenas un subaltern, acesta a intocmit un proces verbal si a luat masurile legale. Asta inseamna o amenda de 70 de lei. Nu stiu daca platibila pe loc sau in 24 de ore. Nu stiu daca a fost o manevra de PR sau doar un fapt divers cu iz de publicitate. Stiu doar ca m-a binedispus ideea. Am si hohotit putin. Daca toti politistii ar face la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu