luni, 3 august 2009

Nu stiu daca vreau...


Ce nu stiu daca vreau? Simplu. Nu stiu daca vreau sa scriu ceva in seara asta!! S-au adunat atat de multe in ultimele saptamani, ca simt nevoia sa urlu... la luna! Sa ma ascund de lume si sa-i dau cu tifla atunci cand ma cauta...:) Imi place ideea asta. Nu ma simt anti-social, ba din prea multa legatura cu omul, cu oamenii, as face asta. Si as mai face ceva. I-as schimba pe mare parte dintre cei pe care ii numesc prietenii mei! Nu pentru ca nu mi-ar fi prieteni, ci pentru ca am senzatia ca sunt falsi... falsi atunci cand nu-mi spun in fata "amice, esti un idiot!"... Asa spune un prieten! In ultima vreme, n-am avut parte de asa ceva. In ultima vreme, multi oameni au incercat sa ma ajute, n-au cum sa reuseasca... Sunt un idiot!... si atat. M-as ascunde in paduri de inimi acum, in paduri de ficati, de spline... de prea mult bine...:) Nu voi face asta, m-as obisnui sa fiu si eu fals. Am mai observat ceva in ultima vreme: am invatat sa tac atunci cand nu am nimic de spus. Nu ca nu mai am nimic de spus, tac pur si simplu... nici macar nu mai judec ceea ce incearca altii sa-mi spuna, nu mai bucur decat atunci cand cineva reuseste sa-mi trezeasca interesul cu un subiect despre care mai sunt vorbe de spus. Stii ceva? Ma duc dracu'! Incet-incet, asa cum prevedeam acum vreo 10 ani... ma apropii de 40... de ani...

4 comentarii:

  1. ... Am doar 21 de ani si de cele mai multe ori ma simt exact cum te simti si tu... oare de ce? Lumea-mi spune ca am prea mult timp liber... dar ii contrazic... in sinea mea, evident.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca exista o varsta la care spui ca timpul iti prisoseste... e vorba de momentul in care iti dai seama de asta. sfatul meu: mergi inainte fara sa conteze ce spun ceilalti! mai bine! schimba-ti prietenii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai mare dreptate... asta am si facut... am schimbat "Aerul"

    RăspundețiȘtergere
  4. e primul pas... si cel potrivit, dupa parerea mea...

    RăspundețiȘtergere