marți, 15 septembrie 2009

A trecut si asta...


Sau va trece si asta?! N-am idee care ar putea fi formularea corecta. Stiu ca am refuzat o oferta interesanta de munca ieri, stiu ca mi se spune "esti un romantic" (din acest punct de vedere), dar am incredere in proiectul asta, la care muncim de zor zilele astea...:) Incearca si tu, cititorule, si spune-mi parerea ta mai jos... www.radiomontan.ro. Si imi mai aduc aminte ca nu am avut niciodata nevoie de foarte multe pentru a fi fericit, poate doar de mine si de omul de langa mine. In acest moment, le am pe amandoua...:) M-am "dat" astazi pe mai multe blog-uri, oameni vechi si cu state in domeniu, mi-a placut si m-am gandit ca n-ar fi rau sa mai dau un semn si aici... Spuneam mai sus ca a trecut si asta, pentru ca sper sa fi trecut "linistea" asta materiala care mi-a caracterizat viata in ultima vreme...:) Speranta moare ultima, nu? Gata... sunt in emisie acum...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu