joi, 15 octombrie 2009

Sa comentez?


M-a sunat deunazi un prieten aproape disperat... "Mergi la votul asta?", m-a intrebat. "Domnule, nu stiu ce sa spun, m-au cam suparat oamenii astia din politichia de la noi", ii raspund eu. Atat i-a trebuit! Incearca sa-l opresti dupa aceasta replica. M-a convins, ma duc la vot, motivul ar trebui sa fie unul simplu. Ce putin, asa spunea el. "Sa-i obligam sa bage mai multi bani in campania asta si in cumpararea de voturi", spunea amicul asta al meu... Am stat, am judecat, are dreptate pe ici, pe colo, dar de unde vin ei banii astia?!? M-am convins, pana la urma, sa merg la vot, dar dintr-un alt motiv. Oricum, imi voi anula votul, nu vad pe nimeni indeajuns de om cat sa-mi atraga atentia (printre candidati), dar ma gandesc sa nu le foloseasca lipsa votului meu cumva magarilor din politica...:) Asa ca ma duc. Voi?

2 comentarii:

  1. Nu votam. Nu ca le-ar pasa la dobitocii astia daca votam noi sau nu. Ei tot "se aleg"...

    RăspundețiȘtergere
  2. citesc si ma amuz!
    s-au ma gandesc mai degraba ! referitor la Domnul Crivat (Politia Ploiesti), nu va puteti imagina cat de ironic poate fi !
    mi-ar placea mult sa lucrati cu el si sa vedeti ce cocos se da ! dar..... sa nu uite un singur lucru, ca orice sef este nominalizat de alti sefi !
    comportati-va civilizat si elegant cu subalternii !
    vorbiti frumos cu subalternii
    nu mai va comportati ca si cum ati fi pe mosie proprie
    si sa nu crede-ti ca va place cineva cum va comportati! s-au daca va place cineva aceia sunt (ai dumneavoastra oameni) respectiv din neam , s-au din localitate comuna !

    RăspundețiȘtergere