luni, 18 ianuarie 2010

De ce trece timpul?

Nu sunt deloc sigur ca asta ar trebui sa fie intrebarea "de pus" in acest moment, dar pot oricand "abera" pe orice tema aleatoare. Asa ca... de ce timpul?!? M-am regasit, in ultima vreme, in situatii care de care mai hazlii, nu mai sunt sigur de absolut nimic, nu mai cred in ceva anume, m-am tranformat intr-un popor spiritist, cu credinte mai mult sau mai putin concrete. Nu mi-a ramas nici "credinta" in mine, singura bucatica de fiinta suprema de care sunt cat de cat aproape.
Nu stiu, nu cred ca asta inseamna neaparat ceva de rau augur, ma gandesc insa la mantuirea momentului, la nelimitarea pe care aveam senzatia ca am atins-o. Si ea se departeaza de mine. O vad plecand si nu simt nici macar o mica parere de rau, nu simt decat liniste. Linistea ce precede zgomotul?!? Linistea perfecta, acel simbol pe care il cautam toata viata?!? Habar n-am... sau poate doar nu imi dau seama deocamdata.
Am inceput un nou an (doar de la timp am plecat!) si eu nu simt ca s-a schimbat ceva. Nimic mai mult decat o cifra dintr-o insiruire de numere.
M-a sunat un vechi prieten si m-a intrebat simplu: "nu-i asa ca ti-ai luat bilete la AC/DC?"... De ce? Pentru ca ii astept de 20 de ani. Si acum ma vad pus in situatia de a nu visa ca e posibil. Nu merg la concertul AC/DC!!! Motivele sunt multe, mai multe decat m-am asteptat. Si ma intristeaza asta... Unde sunt vremurile cand cautam doar motive pentru a ma bucura de orice clipa... De ce trece timpul?

Am furat "poza" asta pentru ca mi-a placut...:) Nu-mi dau seama cui apartine, vad doar un an 1980 acolo...

3 comentarii:

  1. Rau faci ca nu te duci. Motivele nu conteaza, pentru ca la sfarsitul vietii ai sa aduni doar pareri de rau. Te vezi ca un batranel din ala care isi petrece timpul intre piata si casa, avand tolba plina de regrete pe care nimeni nu are nici timp si nici chef sa le asculte? Uita-te, ca si exercitiu, la batranii din jurul tau si intreaba-te: asa vreau sa fiu eu?

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos ce spui tu... din pacate, chiar nu mai am cum merge acum...:( motivele le voi expune cu alta ocazie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ii asteptai iti luai bilet. Punct. In chestiunea ”timpului” poti imbratisa un alt curent de gandire ... poate timpul nu trece, ci omul prin timp (nu stiu cine a zis-o), oricum n-ar importanta, asa stau lucrurile. Punct. ”Unde sunt vremurile cand cautam doar motive pentru a ma bucura de orice clipa”, poate, odata cu timpul, au crezut ca ai inteles sa te bucuri de orice clipa, fara a avea un motiv anume, pur si simplu pentru ca traiesti un moment intr-un timp ... asta ar putea fi o tema de reflectie :) Fii iubit!

    RăspundețiȘtergere