joi, 6 ianuarie 2011

Vreme trece...


Si nu ma gandesc sub nici o forma la poet, asta mi-a trecut prin cap privind "foaia" goala din fata mea. Adevarul este ca a trecut cam mult timp de cand n-am mai "asternut nimic aici, s-au schimbat atat de multe, s-au transformat atat de putine. In seara asta mi-am dat seama ca omul simplu este masura tuturor lucrurilor, asa cum sunt ele, simple sau complicate. Totul se opreste la "omul simplu". Am pus "" pentru ca nu mai stiu cu exactitate ce inseamna un om simplu. Sunt derutat, confuz si... idiot. Unul singur. Lumea asa cum mi-o imaginam eu a incetat sa mai existe, e doar un adevarat labirint in care am reusit cumva sa ma pierd. Nu stiu de ce, nu am nici un raspuns, stiu doar ca am cautat simplul si m-am ales cu o multitudine de idiosincrazii, care de care mai alambicata si mai... incomoda. Incotro? Aveti vreo idee? Eu m-am dat batut.

Un comentariu:

  1. Omul este masura tuturor lucrurilor, nu omul simplu, nu omul complex, ... ”omul de bine” daca vrei :).
    Incotro ?!
    Inainte !
    Toate drumurile duc la Roma, ... in cele din urma.
    :)

    RăspundețiȘtergere