duminică, 6 martie 2011

Franturi de ieri....


In ultimele saptamani am fost testat...:) Am incercat educatia si am avut timp sa ma depun in randuri... Doar cateva dintre ele...










Lumea ca mine

Tu
esti lumea Eu,
El
esti lumea Ea,
Noi
esti lumea Voi,
Toate Voi,
Toate Noi...


Secretul nemuririi


A nemuri inveti
singur,
A nemuri traiesti
in orice clipa,
Salasluire
fara de speranta,
Nevoie deslusita
de a fi.

A nemuri mori
doar o data,
A nemuri transformi
numai in tine,
Nevoie
fara de dorinta,
Salasluire capitala...
Fii!



Tineretea vointei


Linistea se imparte-n trei:
Tu, ea si el...
Tu esti ea,
Ea se transforma ideal in el,
El devine eu,
Eu, flutureste, devin tu.
Explica-mi tu de ce lumea,
asa cum n-o cunoastem noi,
are nevoie de definitii?!?


Scancet

Imi zambesc lacrimile
astazi,
surasul lacrimeaza
in pustiu,
Traiesti, cu zambet
si cu lacrima,
O moarte lenta,
plina de urdori...


Si nebunul? Cu nebunul ce-au avut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu