marți, 7 aprilie 2009

Sfarsit de... inceput?!?


Au fost zile "glorioase", de neinteles, fara sens... M-am tot gandit sa scriu ceva, sa povestesc cateva dintre lucrurile ce mi s-au intamplat, dar s-au adunat toate... pana n-am mai ramas decat cu imagini! Si imaginile inca nu am idee cum sa le descriu... altfel decat un film oarecare. Hmmm... Sa vedem. A fost weekend, a fost intai vineri seara, au fost oameni obositi, personaje necajite... nelamuriri... Am tot spus ca am renuntat sa mai inteleg femeia, dar ce se intampla atunci cand e omul de langa tine? Ce faci cand vezi suferinta, nu ai comunicarea aia la care viseaza toti si nu stii cum sa te manifesti? Ce faci cand nu "rezonezi" la momentele de suferinta (neintelese!) ale celui de langa tine? Treci peste (asa cum binevoitor te sfatuieste un spot la nu stiu ce!)...? Mi-am adus aminte, astazi, urmarind imaginile din Republica Moldova, ca am o veche prietena care lucreaza pe acolo... Si nu stiu cum sa dau de ea... Raman gandac (cel care gandeste) si raman, incet-incet, si fara imaginile de care vorbeam mai devreme... se estompeaza! Nu stiu de ce, asa o fi normal?!?! As face atat de multe acum, maine, poimaine... Probabil ca nu voi face absolut nimic, ma voi cufunda in starea asta de "normalitate" care ma incojoara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu