joi, 2 aprilie 2009

Tir cu... presa-n gura...



Am fost sa trag astazi...:) Nu sa trag de cineva, de altcineva, am tras cu arme! Da, cu arme, adica mai mult de una... doua, mai exact! Jandarmeria locala organizeaza, anual, un fel de sindrofie (interesanta dealtfel!) care marcheaza ziua danseia... Frumos, domnule, fete, baieti, arme pe bune (anul asta chiar am tras cu Makaroave!)... un biscuit, o apa minerala (nu vorbesc de alcool, poate citeste cine nu trebe!)... Numai ca, asa cum se intampla in fiecare an, ceva trebuie sa ma indispuna... Anul asta a fost atitudinea colegilor din presa locala. Nu mai incapea locul de staruri grabite sa faca orice altceva decat ceea ce venisera sa faca, nu mai era loc sa stai de vorba daca nu cunosteai prea bine pe cel de langa tine... Sau sunt eu frustrat! Dupa ce ca suntem putini, oleaca, ne comportam si ca mari staruri... Ne-incapatoare galaxie!

PPS: ghici la cine ma gandeam cu aruncatorul ala de lacrimogene in mana?...

2 comentarii:

  1. Buna. Sunt o ziarista din Galati si iti scriu ca sa-ti fac mai-mai. Adica sa te rog sa nu-i iei in seama pe toti figurantii aia care te indispun cu sau fara voia lor.
    Stiu ce inseamna Cupa Jandarmeriei la tir, aici in Galati eu sunt o tragatoare inraita cu pistolul Carpati. Trag mai bine decat baietii pentru ca, spre deosebire de ei, eu am facut armata :) (apropo de povestirea ta cu trenurile). Nu-ti scriu ca sa ma dau rotunda. Acum sunt mamica, de cateva luni, si e primul an in care nu m-am dus la Jandarmi, de ziua lor. Se pare ca nici nu au mai organizat Cupa presei, pe motive de... criza. Asa ca am si eu, ca sa zic asa, frustrarile mele.
    Imi face placere sa te citesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca as avea mai mult timp de scris... Sau mai multe frustrari...:)

    RăspundețiȘtergere